Kauppakeskus Kluuvissa avasi viime perjantaina uusi liike, Jumpin. Se on kyseisen firman ensimmäinen liike Suomessa. He mainostivat asiasta verkossa, ja ilmoituksessa sanottiin, että 25 ensimmäistä asiakasta saisi Jumpin,puvut itselleen ilmaiseksi. (ovh 120e --ylöspäin)
Itse halusin kyseisen puvun itselleni, sillä en ikimaailmassa haluaisi maksaa "aikuisten potkupuvusta" niin paljoa! Päätin olla koulusta pois kyseisen perjantai-päivän, ja heräsin aamulla 4.50 jonottamaan. Ovilla oli 4 reipasta tyttöä, jotka olivat odottaneet ovilla yön yli.
Ennen ulko-ovien avaamista, klo 0700, ovilla oli jo 24 ihmistä jonottamassa. Jumpin:in Facebook-mainoksessa he ilmoittivat, että kyseinen jono tulisi tehdä pääoville, jotka avattaisiin ensimmäisinä. Vartija kuitenkin avasi sivuovet ensin, josta innokkaat asiakkaat juoksivat Jumpin-liikkeen oville.
Avajaiset siis olivat iltapäivällä klo 1500, ja odotimme liikkeen edessä 8 tuntia välillä nukkuen ja kahvia juoden. Kauppa kuitenkin avasi puoli tuntia liian myöhään, ja liikkeen myyjät ilmoittivat ettei heillä olisi kuin muutama kappale kutakin mallia saatavilla. Siis mitä helvettiä, he avaavat ensimmäisen Suomen liikkeensä, ja mainostavat avajaisiansa, ja kun ne sitten lopulta koittavat, heillä ei ole edes kunnolla tarjolla vaatekappaleita?! Voisi sanoa että ei mennyt ihan kuin elokuvissa.
Lisäksi meidän 25 ensimmäisen ihmisen lisäksi pääsyä kauppaan odotti toista sataa ihmistä avajaistarjouksien merkeissä. Mahtoikohan heille riittää mitään tuotteita?
Lisäksi liikkeellä ei ollut edes kassaa, vaan he ottivat käteistä talteen.
Onneksi sain itselleni ilmaisen trikoohaalarin, mutta nekin jaettiin ihan viidakon lain mukaan, mitä röyhkemmin käyttäydyt, sitä varmemmin saat itsellesi haluamasi.
Voin kokemuksestani sanoa, että tämä oli ensimmäinen ja toivottavasti myös viimeinen tämän tyylinen kokemukseni.
Kiitos ja anteeksi Jumpin-liike, mutta hoiditte asiat ihan päin mäntyä.
Anna Hornborg
Voi Anna sinä sitkeä sissi :D arvostan sietokykyäsi ja malttavaisuutta odottaa :D
VastaaPoista