tiistai 18. lokakuuta 2011

HYVIÄ MUISTOJA

Hyviä asiakaspalvelutilanteita on välillä hankala muistaa, koska odotuksemme ovat niin korkealla. Kaupan kassalla iloinen tervehdys ja "hyvää päivänjatkoa!" eivät jää mieleen, koska niitä pidetään itsestäänselvyytenä. Mieleeni on kuitenkin painautunut eräs tilanne, jossa koin saaneeni hyvää palvelua.

Viime keväänä ajattelimme äitini kanssa testata Kampissa sijaitseva Memphis. Olin kuullut ravintolasta paljon hyvää, joten odotukset olivat korkealla. Sisään päästyämme huomasimme paikan olevan aika täynnä, mutta heti ystävällinen nuori JA KOMEA mies ohjasi meidät vapaaseen pöytään. Tilasimme ruuat ja saimme juomamme ja lasillisen popcornia naposteltavaksi.

Kun saimme ruokamme hetken odottelun jälkeen, äitini huomasi ruuassaan pitkän, vaalean hiuksen. Teimme heti maininnan tarjoilijalle, joka pahoitteli tilannetta ja lupasi tuoda uuden annoksen mahdollisimman nopeasti. Ei mennyt kauaa, kun uusi annos tulikin jo pöytään. Tarjoilija pahoitteli vielä tapahtunutta. Aloitimme syömään ja ruoka oli todella hyvää ja olimme tyytyväisiä!

Syötyämme sama tarjoilija tuli hakemaan lautasemme ja pyysimme laskua. Yllätyksenä laskun yhteydessä saimme jälkiruoat kaupan päälle ja äitini annoksen puoleen hintaan! Syötyämme taivaallisen hyvät jälkkärit ja maksettuamme laskun, tarjoilija toivotti iloisesti hyvät illanjatkot ja tervetulleeksi uudestaan ikävästä tapahtumasta huolimatta.

Alennus äitini annoksesta, ilmaiset jälkkärit ja tarjoilijan erittäin ystävällinen palvelu pelasti mielipiteeni Memphiksestä ja olen uskaltautunut käymään siellä myös uudestaan!


- Annina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti